2013-09-17

FROM TIME TO TIME


Finally I found some time to walk around the shops! Probably most of you have the opportunity for such trips more often than I do ... but for those busy ones I have short report about what you can find there. First: checkered shirts, blouses,rarely pants, secondly: torn jeans, thirdly: denim vests, fourth: black leather jackets. All that you can find in most stores in different styles and colors. Some people (like me) have those things at the bottom of their closets... or in second hand shops ;) More original clothes I found in River Island store - especially I loved short jumpers with slightly puffy sleeves from Rihanna's collection . For some of them you can find matching pencil skirt <3
I bought: a black leather skirt which is nicly cut and beige sheepskin coat - I will show you that in next post :)

Nareszcie będąc w Wa-wie udało mi się znaleźć trochę czasu na spacer po sklepach! Pewnie większość z was ma okazję na takie wypady częściej niż ja...ale dla tych zabieganych opowiem w skrócie czego jest najwięcej. Po pierwsze: kratka- na koszulach, bluzkach, rzadziej spodniach, po drugie: poprzecierane i podarte jeansy, po trzecie: jeansowe kamizelki, czwarte: czarne ramoneski. To wszystko można znaleźć w większości sklepów, przebierając w krojach, fasonach i odcieniach. Podobne rzeczy niektórzy (tak jak ja) mogą też znaleźć na dnie swojej szafy... lub w ciuchu ;) Z nowości to bardzo podobały mi się krótkie bluzy z lekko bufiastymi rękawami z kolekcji Rihanny dla River Island. Do niektórych z nich można też dobrać pasującą ołówkową spódnicę -super! 
Ja kupiłam czarną skórzaną spódnicę o fajnym kroju i jasny kożuszek - ale tym pochwalę się w następnym poście :)








koszula / shirt - house
spódnica / skirt - bereshka
kurtka / jacket - sh
torba / bag - podobna TUTAJ


4 comments:

  1. Koszula w kratę mistrz :)
    Torebka się świetnie komponuje .

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło mi będzie jak do mnie zajrzysz :)
    buziaki :)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny, luźny look, świetna koszula!

    pozdrawiam Violet

    ReplyDelete
  3. uwielbiam kratę, ale w takich odcieniach jeszcze nie widziałam :) wygląda bardzo ciekawie ;))

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3